سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات وبسایت coinbureau

نظر

Ryoshi ، در این مقاله ، می گوید که سکه - همراه با "اکوسیستم Shiba Inu" که شامل صرافی ShibSwap و یک ارتش ShibS غیرمتمرکز از توسعه دهندگان ، دارندگان سکه ها و طرفداران است - آزمایشی در "ایجاد خودجوش جامعه" بود. ریوشی در این مقاله می گوید که شیبا اینو "سگهای باورنکردنی" است و مردم را به کمک به انجمن نجات شیبا اینو ترغیب می کند. برای اظهارنظر در مورد این مقاله نمی توان از ریوشی استفاده کرد.


کازلین با اشاره به کلاس جدید سکه ها بر اساس الگوهای رفتاری و ترویج در سیستم عامل هایی مانند TikTok و Reddit ، می گوید: "سکه SHIB یک سکه الگوی رفتاری است و از آن استقبال می کند." او می گوید: "جنبش سکه های رفتاری تشریفات و پروتکل را رد می کند ... از این رو Dogecoin به عنوان یک شوخی آغاز شد و کاغذ سفید Shiba را woofpaper نامیدند."

ریوشی ادعا می کند که هیچ سکه ای در دست ندارد و 50? از سکه ها را پس از ایجاد ارز به بنیانگذار Ethereum ، Vitalik Buterin داد. از نظر تئوری ، این حرکت به بوترین این امکان را می دهد تا در صورت فروش دارایی های خود ، بازار را به تنهایی کنترل کند و ارزش SHIB را از بین ببرد. اما دادن این قدرت به بوترین تعمدی بود.

دیوید هسیائو ، مدیرعامل مجله رمزنگاری Block Journal ، می گوید: [ارتش شیب] معتقد است که انواع موفقیت ها به نوعی آسیب پذیری نیاز دارند.

سکه SHIB از اوت سال جاری تا اوایل سال جاری میلادی در تاریکی نسبی زندگی می کرد ، زمانی که افزایش علاقه Dogecoin باعث شد تا معامله گران به دنبال چیز بزرگ بعدی بروند.

هسیائو می گوید: "افزایش [سکه SHIB] به وضوح به دلیل موفقیت Dogecoin بوده است."


تا حدودی می توان افزایش شهاب سنگ Dogecoin را ناشی از حماسه GameStop در ماه مارس دانست ، زیرا معامله گران خرده فروشی منفرد که به افزایش GameStop دامن می زدند به ارزهای رمزنگاری شوخی روی آوردند. توییت های ادواری در حمایت از Dogecoin از مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک ، نیز به آن در کسب مشروعیت کمک کرد.

لحظه بزرگ Dogecoin در اواخر آوریل رخ داد وقتی NBC اعلام کرد ماسک در Saturday Night Live در ماه مه ظاهر می شود.

در هفته های منتهی به این رویداد ، معامله گران و ناظران ارزهای رمزپایه صریحاً فکر می کردند که آیا ماسک در این نمایشگاه از Dogecoin نام می برد؟ بحث باعث شد سکه بیشتر در معرض دید قرار گیرد و باعث جلب توجه شخصیت های برجسته ای مانند میلیاردر مارک کوبان شود.

ظاهر SNK ماسک برخی از معامله گران رمزنگاری را ناامید کرد ، زیرا او به شوخی Dogecoin را "شلوغی" خواند ، اظهار نظری که ارزش آن 30? فرو نشست. به نظر می رسید SHIB از هیاهوی اطراف SNL سود می برد. دو روز پس از ظهور ماسک ، Binance SHIB را در سیستم عامل خود قرار داد و قیمت SHIB دو برابر شد.

هسیائو می گوید حتی اگر Dogecoin مستقیماً از وظایف میزبانی ماسک بهره نبرد ، ظاهر او و هفته های منتهی به آن توجه میلیون ها نفر را به سمت سکه های میانه جلب کرد.

منبع: قیمت لحظه ای شیبا