سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات وبسایت coinbureau

نظر

علی‌رغم بی‌ثباتی، این غوغا‌های اولیه نلسون مرچان، مدیر عامل شرکت رویداد‌های بلاک چین لایت نود مدیا را متقاعد کرد تا در مورد ارز دیجیتال تحقیق کند. مرچان، بیت کوین را زمانی که قیمت آن تقریباً 600 دلار بود، خریداری کرد.

او در مصاحبه‌ای با شبکه خبری گفت:

من دانشجوی سال دوم بودم که در اوایل سال 2014 به یک پست ردیت برخوردم و آن در مورد ارز دیجیتال 100 دلاری بود. اگر افراد آماده هستند 1000 دلار برای ارز دیجیتال خرج کنند، باید چیز دیگری در این مورد وجود داشته باشد.

مرچان در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد بیت کوین، از جمله ساختار عرضه منحصر به فرد آن کسب کرد، تنها 21 میلیون بیت کوین وجود دارد بنابراین  اگر در حال حاضر 1000 دلار است و تنها 21 میلیون از آن در جهان وجود دارد، این مقدار بسیار زیاد خواهد بود. ما هرگز ندیده‌ایم که  پولی دارای مقدار عرضه محدود باشد.

مرچان از آنجایی که نمی‌توانست در مورد آینده بیت کوین پیش‌بینی کند از آگاه کردن دوستانش از سرمایه‌گذاری عجیب خود اجتناب کرد. قیمت بیت کوین ثابت ماند و تا سال 2017 به 1000 دلار نرسید. مردم واقعاً به ارز‌های دیجیتال علاقه نداشتند. مسأله این است که وقتی رمز ارز را فهمیدید، نمی‌خواهید دیگران را با آن آشنا کنید. چرا که ممکن است به افرادی توصیه کنید وارد بازار شوند اما تمام دارایی‌شان را از دست بدهند.

 

منبع: قیمت لحظه ای بیت کوین